·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙

·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هشت ديدار هفته بيست و هشتم ليگ برتر روز پنج‌شنبه به طور همزمان برگزار مي‌شود. استقلال ميزبان نفت است و پرسپوليس در رشت به مصاف داماش مي‌رود.

به نقل از فارس، هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال روز پنج شنبه 7 فروردين برگزار مي شود. نتايج اين هشت مسابقه نوروزي شايد تا حدود زيادي سرنوشت قهرماني و تيم هاي سقوط کننده را مشخص کند. تمامي هشت مسابقه ساعت 17 و 30 دقيقه روز پنج شنبه و به طور همزمان برگزار مي شود.

نگاهي به اين ديدارها مي اندازيم:

راه آهن – استقلال خوزستان؛ فرار از منطقه سقوط

نتيجه ديدار رفت: استقلال خوزستان3 – راه آهن2

راه آهن شرايط مالي بدي دارد و بعد از دستگيري مالک اين باشگاه بازيکنان راه آهن بارها از شرايط بد مالي در رسانه ها گلايه کردند. هرچند اين مسئله باعث نخواهد شد که آنها براي برد تلاش نکنند. استقلال خوزستان هم شرايط خوب و بي حاشيه اي از نظر مالي دارد و عبدالله ويسي بارها قول داده که تيمش سقوط نمي کند و شاگردان ويسي اگر در اين بازي خارج از خانه پيروز شوند خيال شان بابت بقا راحت مي شود البته راه آهن هم دوست دارد از منطقه خطر فرار کند. بنابراين هر دو تيم براي برد مي جنگند هرچند مساوي هم نتيجه بدي براي هر دو تيم نيست.

فولاد خوزستان – تراکتورسازي؛ تداوم صدرنشيني قرمزهاي اهواز؟

نتيجه ديدار رفت: تراکتورسازي 2 فولاد 2

فولاد خوزستان که صدرنشين ليگ برتر است در اين مسابقه انگيزه بسيار زيادي دارد و شاگردان حسين فرکي مي خواهند همچنان صدرنشين باقي بمانند و به همين دليل هم براي گرفتن سه امتيازتا آخرين لحظه تلاش خواهند کرد. فولاد اگر در اين بازي پيروز شود صدر جدول در پايان هفته بيست و هشتم تغييري نخواهد کرد اما مساوي يا شکست فولاد باعث اميدواري ساير رقبا از جمله استقلال، پرسپوليس و نفت و حتي سپاهان خواهد شد.

تراکتورسازي برعکس فولاد انگيزه زيادي براي برد در اين ديدار ندارد. قرمزپوشان تبريزي بعد از قهرماني در جام حذفي ديگر ليگ را آنطور که بايد و شايد جدي نگرفته اند. به همين دليل احتمال پيروزي قرمزپوشان اهوازي مقابل تراکتورسازي تبريز زياد است.

سپاهان – سايپا؛تلاش براي کسب سهميه يا قهرماني

نتيجه ديدار رفت : سايپا صفر- سپاهان صفر

زردپوشان اصفهاني کورسويي از اميد براي قهرماني در ليگ برتر دارند و به همين دليل بسيار با انگيزه به ميدان مي آيند اما سايپايي ها خيلي انگيزه اي براي ادامه ليگ ندارند. آنها در ميانه جدول جا خوش کرده اند و دغدغه سقوط يا صعود ندارند.

سپاهان در روز آخر سال 92 مقابل الاهلي امارات شکست ناباورانه اي را در لحظه هاي آخر مسابقه متحمل شد و اکنون زرد پوشان اصفهاني بايد نشان بدهند آن باخت را فراموش کرده اند.

سپاهان اگر در اين بازي پيروز نشود شايد ديگر شانسي براي قهرماني نداشته باشد. بنابراين سپاهان مي خواهد حداقل شانس خود را براي کسب سهميه آسيايي زنده نگه دارد.

صباي قم – ذوب آهن؛ اولين برد فيروز يا خروج از بحران ياران مرفاوي؟

نتيجه ديدار رفت: ذوب آهن يک – صباي قم يک

صبا يکي از تيم هاي پرمشکل ليگ برتر است که بازيکنانش مدام در حال اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات شان هستند! اين تيم اگر چه در رده يازدهم است اما با ذوب آهن پانزدهم فقط 5 امتياز اختلاف دارد. صبا اگر در اين بازي خانگي پيروز شود 32 امتيازي خواهد شد اما باخت خانگي مقابل ذوب آهن وضعيت ياران مرفاوي را وخيم مي کند. ذوب آهن هم که در اين دو فصل شش سرمربي عوض کرده اميدوار است فيروز کريمي بتواند اين تيم را از انتهاي جدول جدا کند. اگر کريمي در قم پيروز شود شانس صعود از رده پانزدهم به رده سيزدهم را هم دارد.

فجرسپاسي – مس کرمان؛ بازي شش امتيازي ته جدولي

نتيجه ديدار رفت مس کرمان يک – فجرسپاسي 2

ديدار اين دو تيم در انتهاي جدول شش امتيازي است. مس کرمان که آخرين تيم جدول ليگ است اگر در اين بازي پيروز نشود تقريبا صعودش قطعي خواهد شد بنابراين لوکا بوناچيچ هر آنچه در مربيگري بلد است را در اين بازي رو خواهد کرد تا بتواند همچنان مس کرمان را به بقا اميدوار کند. محمود ياوري هم که يک مربي با تجربه است تلاش خواهد کرد که در اين بازي خانگي سه امتياز را بگيرد تا ماموريتش که بقاي فجر در ليگ برتر است را به خوبي انجام بدهد. مساوي و يک امتياز به درد مس اصلا نمي خورد شايد براي فجر خيلي هم بد نباشد.

استقلال – نفت تهران؛ جدال براي صدر جدول

نتيجه ديدار رفت: نفت يک – استقلال يک

استقلال که در آسيا نتايج بدي گرفته و خيلي به صعودش اميدوار نيست مي خواهد در ليگ برتر اين فصل قهرمان شود تا هوادارانش را راضي نگه دارد. آنها بايد در اين بازي شش امتيازي به پيروزي برسند و اميدوار باشند که تراکتورسازي از فولاد امتياز بگيرد. از سويي ديگر نفت تهران هم همين شرايط را دارد و به قهرماني در ليگ برتر اميد دارد. نفت اگر بتواند در ورزشگاه آزادي به پيروزي برسد و فولاد در اهواز بازي را به تراکتورسازي واگذار کند در آنصورت نفت شانس صدرنشيني در اين هفته را دارد. ديدار رفت دو تيم در ورزشگاه تختي برگزار شد و فرهاد مجيدي براي استقلال گلزني کرد فرهادي که اکنون ديگر در استقلال نيست و نفت هم با گل زيباي وريا غفوي در دقيقه 88 يک امتياز از استقلال گرفت. اکنون جدال اين دو تيم براي رسيدن به صدر مي تواند ديدني باشد.

داماش گيلان – پرسپوليس؛ روياي صدرنشيني

نتيجه ديدار رفت: پرسپوليس 2 – داماش صفر

هر دو تيم يک ويژگي مشترک دارند؛ بي پولي! اما از نظر وضعيت جدول به هيچ عنوان قابل مقايسه نيستند. پرسپوليس براي قهرماني و کسب سهميه آسيايي مي جنگد اما داماش براي سقوط نکردن! سرخپوشان تهراني مي دانند که در رشت و زمين چمن مصنوعي کار بسيار سختي دارند. بازيکنان داماش اگر چه وضعيت بدي از نظر مالي دارند اما نمي خواهند به ليگ يک سقوط کنند و مي خواهند يکبار ديگر توانايي هاي خود را مقابل يک تيم بزرگ نشان بدهند تا مسئولان استان گيلان را به حمايت بيشتر از خود مجاب کنند.

پرسپوليس هم تعطيلات آرامي را پشت سر نگذاشته است بعد از درگيري فيزيکي پيام صادقيان و رضا حقيقي در بازي دوستانه مقابل نفت تهران، دايي تلاش کرده بر اوضاع بي پولي و حاشيه هاي پرسپوليس مسلط شود ولي وزارت ورزش هنوز نتوانسته با وجود وعده هاي زياد وضعيت واگذاري پرسپوليس را مشخص کند. با اين حال شاگردان دايي اگر در رشت پيروز شوند شايد آنها صدرنشين هفته بيست و هشتم ليگ برتر باشند به شرطي که نفت از استقلال امتياز بگيرد، تراکتورسازي هم فولاد را شکست بدهد. به هر حال چهار تيم فولاد، پرسپوليس، استقلال و نفت مربع قهرماني را تشکيل داده اند و اميدوارند که يکي از اين تيم ها مرتکب اشتباه شود.

گسترش فولاد - ملوان؛ ملوان بحران زده در تبريز

نتيجه ديدار رفت: ملوان 2 گسترش يک

گسترش با مهدي تارتار هم خوب نتيجه گرفته است و اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد ملوان هم که در اين فصل نتايج بسيار خوب و دور از انتظاري گرفته است اکنون دچار وضعيت بدي شده است. بعد از رفت و آمد سيروس محجوب به اين باشگاه بازيکنان ملوان يک هفته آخر سال 92 را در اعتصاب به سر بردندو در سال جديد هم با انتشار بيانيه اي اعلام کردند نه بخاطر تهديدهاي مسعود معمايي مديرعامل باشگاه ملوان که بخاطر هواداران تمرين هاي خود را از سرگرفته اند. با اين شرايط بعيد است ملوان خيلي از نظر فني در شرايط آرماني به سر ببرد. شايد گسترش فولاد سال جديد را با يک برد آغاز کند و ملوان بحران زده اولين باخت سال 93 را تجربه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 فروردين 1393 ] [ 11:26 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 77346
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang